Öncelikle herkese hayırlı doğumlar diliyorum hanımlar.
22 Ekim kontrol için doktora geldik . O gecenin 5 inde benim ara ara adet ağrısı gibi sancilarim oluyordu. Kalktim gezindim geçer gibi olunca tekrar yattim ama yine sanci gelmeye başladı . Sabahın 5 inden 7 buçuğa kadar öyle sancılarım oldu yalancı şancı diye düşündüm . O gun de doktor kontrolümüz var bebeğim son 3 haftadır aynı kiloda gidip geliyordu öyle olduğu için doktorum sezeryana almak gerekicek demişti. Bende hiç sezeryan düşünmedim açıkçası. Bebeğim de 7 . Aydan beri baş aşağı pozisyondaydı. O gün doktor ultrasonda kontrol ettiğinde yine kilo almadığını söyledi. Bende sancılarım vardı dedigim zaman alttan açılma olup olmadığına baktı. 2 cm açılma var toparlan doğumu konuşalım dedi . Neyse biz nst ye gittik kalp atışları çok güzel. Açılmam da olduğu için 23 Ekim cuma gel suni sanci verelim hafif hafif dedi. Açılma olması için bakmam gerekiyor dedim yuru ve squat yap dedi . Eve geldiğim de saat 15 30 da sancılarım siklasmaya başladı takip ettim 10 dk bir geliyordu ve çok şiddetliydi. Gezindim hep hiç oturmadim derken 5 dk da bire düştü doktora yazdım hastaneye gel dedi. Eve kontrol etti ki acilmam 5 cm hemen doktoruma haber lagman derken ha bire alttan bakıyordu. O baktıkca sanırım acilmam olmuş ki tutamıyorum artık ıkınıp doğurmak istiyorum diye bağırdım sonra beni doğumhane çatala aldılar ve doktorum geldi. 4 yada 5 ıkınmamda kucagimdaydi. Gerisi o kadar huzur dolu ki. Biraz uzun olsu hakkınızı helal edin