Bugün sezaryan günü almıştık zaten herşey belli ve artık sabırsızlıkla doğmasını bekliyordum oğlumun buarada ikinci doğumum olduğu için doktor çok bekletmememek için 37+6 da olunca alalım demişti .neyse dün gece hiç uyuyamadım heycan mi desem korku mu desem bilmiyorum nedenini ama pek uyku tutmadı sabah 7 de hastaneye geldik yatisim oldu hemen serum takılıp sontami taktılar inanın sonta okadar acıtan birşey değil doktorum geldi ve hemen gidiyoruz dediler öyle söyleyince baktım kapıda sedye beni bekliyorlar korkmadım değil amilyahateneye girdiğimde çok güzel karşıladılar keza anestezi doktoru da öyle çok iyiydi konuştu sakinleştirmeye çalıştı açıkçası çok korkmuyorum az çok biliyordum neler olduğunu sırtımdan iğne yapmak için beni oturtup güzelce egilmemi söylediler birazcık aciyo ama yani kendinizi kalmadığınız sürece acimiyor bile diyebilirim sonra zaten sıcaklık hissediyorsunuz o sıra ebeler beni hazırladılar hemen doktor gelmeden örtüler falan sonra doktorum geldi başlıyoruz dedi ayağımı heryerimi hissediyorum ama kaldırmaya calis dediklerinde kaldiramiyordum onların bana bütün dokunmalarini cekistirmelerini herşeyi hissettim ve 5 dakika içinde bı ciyaklama baktım oğlum minnacık okadar tatlı ki size anlatamam sapsarı kas kirpik yok resmen ❤️ hemen onu bana opturup giyindirmeye getirdiler oglum benden önce odaya geçmişti bile sonra beni diktiler o sıra hiç acı hissetmiyorsunuz.Odaya geldim yatırdılar beni bebeğimi emzirdim Allah’a şükür hemen sütüm de geldi .ağrı kesicilerin etkisi bı iki saatte geçmeye başlamıştı artık bacaklarımı oynatmaya basladim birazcık sancım oldu ama olucak okadar ve biliuormusunuz nedense benim ilk doğumum daha bir ağırdı ayağa bile kalkamamistim oğlumda hemen ayaklandik çok şükür gazımi bile çıkardım tuvalete de artık kendim gidiyorum hatta yan odada bebek çok ağlıyor diye az önce merak edip kalktım bakmaya gittim yazık yavrumun gazi var ama cikartamiyolar çok durmdim odama geldim ogluma bakmaya şuan mışıl mışıl uyuyor .Hatta biraz üşengeç benim sipam Sabahtir hala gözünü tam görmüş değilim açmıyor uyuyor öyle Allah’ım sizlere de nasip etsin kolay doğumları tek diyeceğim şey hiç korkmayın evet kesiliyorsunuz dikiliyorsunuz ağrınız sanciniz herseyinizde oluyor ama tek yavrunuzu düşünürseniz üstesinden gelebilirsiniz benim evde bekleyen daha 20 aylık kızımda olduğu için hemen ayaklanmak istedim çok şükür de kalktim.Benden bukadar kızlar merak ettiğiniz sormak istediğiniz birşeyler olursa yazabilirsiniz fırsat oldukça cevaplamaya çalışırım daha cumartesiye kadar hastenedeyim zaten ,☺️