B8use Sinemelik kesinlikle ve kesinlikle kundak yapilmali ozel kundaklar satiliyo kalca cikigina yol acmayanlardan eski usul sarilmiyor yani belli bi sarilma sekli var kalcadan asagisi bos sekilde ben kesinlikle yapacagim
B8use Nilemyus nasil yaptiniz bende bi siteden oyle kundak satin alacaktim stok sıkıntısı vardi bekliyorum
Hfzanne Bende ilk çocuğumda sıkıntı çekmiştim gelen sımsıkı sarıyo yada sar böyle olmaz diyor giden aynı şekilde özellikle yaşlılar 🙄 bu sefer hazır kundak buldum doktor onaylı diyor woombie kundak ondan almayı düşünüyorum
Sinemelik Hfzanne Sormayın ya eskiler hemen kundak yapılmalı yapıcaz daha rahat tutarız diye söyledikçe ben geriliyorum 😥😞
Asli91 Sinemelik ben yarım kundaklar var onlardan aldım ilk zamanlar kullanırım diye düşünüyorum.Tabi çocuğu öyle sıkı sıkı sarmıcam 😊
Bilge35 Sinemelik yapılmalı ama alt kısmı sıkılmamalı çocuğun bacakları serbest kalacak şekilde olmalı.
BesteCanerKutluzolu sudamlasi en fazla 4 ay canım hatta 3,5 aylıkken önce tek kolnu kundak dışında bırakıp bir kaç gün öyle uyumaya alıştırıp sonra 2 kolu birden açıkta bırakırsan kundaktan daha kolay kurtulur
Yenicicianne Sinemelik yarım kundak yap uzmanlar öneriyolar bacaklarını kundaklama ben sadece kollarını sabitliyorum gece sabaha kdar rahat uyuyo 4. Aya kadar kundak öneriliyo sonrasında yapmıyosun
Ozak Benim bebeğim temmuz da doğacak o sıcak havalarda çocuğu pisiremem muslin bez aldım yaparsam yarim kundak yapacağız onunla. Ama kış bebeği olsa yaparım kesinlikle
Ruken Sinemelik bebeğin bacaklarını çok sıkmadığınız sürece kundak öneriliyor. Ayrıca bebeğe anne karnındaki o şıkışık dar ortam hissiyatını verdiği için bebek daha huzurlu oluyor. Bir de uykudayken sıçrayıp kendi kendilerini uyandırmanın önüne geçiyor. Ben bir ay sürekli ; 3 aya kadar da geceleri bebeği sıkmadan kundaklamıştım