Herkese merhaba, gebeliğimin başından beri takip eden doktorum aniden hastaneden ayrılma kararı almış. Kan uyuşmazlığı için test yaptırmaya gittiğimde hastaneden öğrendim bu durumu bu şekilde yüz üstü bırakıldığımı düşünüyorum aniden hiç bir şekilde haber vermeden gitmesine çok şaşırdım,Biraz durumu içerledim. hastanenin diğer doktoruyla yoluma devam etmek istedim ama güvendiğim alıştığım doktorum vardı… ne yapılmalı? Çalışmaya devam ettiği hastaneye mi gitmeliyim? Yoksa bir başka doktorla mı devam etmeliyim?