Merhaba sevgili annisler malum kuzucuklar doğduğunda havalar epey soğuk olucak.hastanede giydirmesi icin ebeye hastane çıkışı dışında içten giydirmesi için birşey vericekmiyiz (çıtçıtlı badi ve battaniye) dişinda yani tek kat az gelmez mi onun dışında içten giydirmesi için birşey düşündünüz mü alt ve üst olarak 🤔🤔