Zaten hastaneler klimalar bebeği çok fazla giydirip bunaltmayın bence, çocuklar sıcakta çok huzursuzlanıyorlar. Kendiniz için hırka alabilirsiniz belki sancı odası, doğumhane, girerseniz ameliyathane soğuk gelebilir. Hastane önlüğünün üstüne hırka giyilebilir, pike veriyorlar üşüdüğünüzde ama o da ince olabiliyor. Süt sağma makinesini muhakkak yanınıza alın, eğer göğüs ucunuz çıkmazsa, süt gelmezse sağarsanız daha kolay olur. Bebek başta çok emmek istemeyecek sağarak sütünüzü arttırabilirsiniz. Maalesef hastanedeki ebeler bu konunun üzerine çok titremiyorlar. Sağma ihtimaline karşılık 5 ml. Lik şırınga alıp, sütü onda saklayabilir ve öyle besleyedebilirsiniz. İlk başta süt 2-3 ml geliyor ☺️