Selin-1919 Sancım var sabahtan beri ama az az belli ediyor kendini kızlar ne su ne nişan hiçbirşey yok. 36. Haftada normal doğum yapan varmı nelerle karşılaştınız?
Busekrkmz Selin-1919 bazı gebelerde su ya da nişan gelmeyebilir. Gerçek sancıda kasıklarınızdan çok beliniz ağrır ve hiç geçmez şiddeti gittikçe artar yatınca, dinlenince durmaz ve uyutmaz.
Selin-1919 Busekrkmz kasıklarımda yok mideme ve belime vuruyor gibi çok başka bişey tarifsiz.. bi de karnım taş gibi sertleşti bebeğim hareket ediyor ama sancılarım geçmiyor Bekliyorum mecburen evde çekmek istiyorum ama uyuyamıyorum da 😣
Busekrkmz Selin-1919 anladım ama benim mideme vurmadı ağrı karnımda sertleşmedi evet bebeğin hareketleri normaldi sadece bel ağrım aşırı çok vardı dayanamıyordum sonra hastaneye gittim 3 saat içinde de doğum yaptım.
Sblfrk Şu an benimde var ama doğum sancısı nasıl bişy bilmediğim için emin olamıyorum.adet sancısı gibi değil ama karnım acayip ağrıyor akşam oldu biraz geçti şimdi tekrar başladı 🤷🏻♀️ 36+3 üm bende 🙄