Cemre_61 Busssra54 beyhekime gidiyorum bende aslında devlete de gitmek isterim ama sıra desen bulmak çok zor ve tavır davranışları çok aşırı sert bi burda gördüm böyle tavırlı insanları bu sebepten özel tercihim bide malum corona var sanki özel daha güvenli gibi geliyo rabbim korusun hepimizi 🤲🏻
Bal1407 Defneerdem ben 2750 ye yapıcm indirmli normaldede 3 küsürlü bsi demsti tam hatrlamıyorm yeni zam olms cnkü
Bal1407 minikcasper alttan bakmadı 38 5 im ama suan icin normal gözüküyor dedi kanala girmis haftaya alttan bakabilirm haberin olsn dedi carsmba günü gitmstm
mirka8696 Medarda yeşim hanıma gidiyorum bende istediginizi sorup cevap alabileceginiz guleryuzlu guvenilir bir bayan. Gecen gun dogum fiyatlarini sordugumda sezaryen 2900 normal 3000 demişlerdi. Ufak bi küsuratta vardi ama hatırlayamadım şimdi