Arkadaşlar selam. Doğuma 3 gün kaldı ama ben o kadar kararsızım ki anestezi konusunda ..
Tecrübeli olanlar yardımcı olabilirse çok sevinirim
Şöyle ki; ilk doğumum spinal ile oldu fakat tam uyuşmadım galiba -ki çook çook ağrı hissettim. Bu nedenle ikincisini genel olmak istedim
Fakat; hem sondayı bayılmadan takıyorlar ilk korkum bu, hem de uyanır uyanmaz ağrılar başlıyor sanırım
Uyanma sonrasındaki ağrı nasıldır, dayanılır mı?Spinal mi rahat genel mi çok karışığım ..