Karyakal etrafımda çok doğum yapan var kimisi sezaryen kimisi normal her iki doğumunda rahatlığı ve zorluğu var hemşire arkadaşlarım var doğum hemşiresi besinin dediği şu normal doğumda anında acıyı ve her şeyi yaşıyorsun bazen doğum esnasında sıkıntılar çıkabiliyor ve sonrasında acı eşi yüksek olabiliyor dediler. Sezaryen de ise doğum sonrası bünyene bağlı olarak ağrının sızının olması veya olmaması tamamen bünyene ve doktorunun eline bağlı demişlerdi tek fark biri ameliyat diğeri ise yırtılan yeri dikmek aslında benim için her ikisinde aynı kapıya çıktığı için ben beklemek istemedim ikisinden dr korkmuyorum gittiğim hastanede epidural normal doğum çok pahalı olmasaydı onu tercih edecektim ama çok gereksiz pahalı 5000 tl istiyorlar o yüzden ben kendim sezaryen istedim doktorumda saygı duydu. Şu anda 37+5 günlüğüz 3200 kilomuz 50 cm boyu 38+4 te doğumun gerçekleşecek.