2prensannesl benim 41/1 çıktı % 2 demek bu ve epey yüksekti ama sanırım sizin epey düşük benimkinden ve yaşınız da çok genç benim ileri yaş gebeliği 37 yaşındayım ve amniyosentez de yaptırdım sonuç olumlu çıktı çok şükür, siz de isterseniz başka bir yere daha yaptırın, içiniz daha rahat olur.