Ayseciik merhabalar aynı durum benim ablamda olmuştu sanırım aynı haftalarda plasentanın aşağıda olduğunu öğrendi doktor 38 haftaya kadar yukarı çıkmazsa sezeryana alırız demişti. Aynı şekilde dikkatli olmasını ve genelde dinlenmesi gerektiğini söylemişti kanaması olabilir diye. Çok fazla dikkat etmemesine rağmen çok şükür bir sıkıntı yaşamadı fakat plasenta aşağıda olduğu için sezeryanla doğum yapmıştı 38. Haftasında. Şimdi 8 yaşında kızı var çok şükür 💙 yani sen sıkma canını gönlünü ferah tut stres yapma ki bebeğin de rahat olsun ama kesinlikle doktorunun tavsiyelerine uy derim ben. İnşallah plasenta doğuma kadar yukarı çıkar, güzel bir hamilelik sonunda hayırlı bir doğumun olur inşallah💙