Yarenimm kasıkta sertleşme kasılma bende de oluyor. Sanırım bu tüm hamilelerde başa gelen bir durum. Bunu doktoruma söylediğim de gün içerisinde 30 saniyeden fazla ve 4-5 kez kasılma oluyorsa sıkıntılı demişti. (Vajinamda herhangi bir ağrım sızım yok bu arada) Ben de 5 saniyelik bir iki kere oluyor. Doktorunuzla görüşün. Ama çokta kafayı takmayın. Beklemeyin kasılacak mı diye. Dinlenin. Kasılma olduğunda ayaktaysanız oturun, oturuyorsanız kalkın.