Merhaba arkadaşlar
27 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim.
ilk hamileliğimde normal doğum yaptım ama şimdi kasık fıtığım oldugu ortaya cıktı ve sağ kasık tarafım çok aşırı şişti ve cok feci şekilde ağrılarım oluyor. Artık 5 dakikadan fazla ayakta durup yürüyemiyorum . Doğru düzgün oturamıyorumda sürekli uzanmam gerekiyor ki, ben maalesef sürekli uzanan biri değilim hem calısıyorum hemde hergün evi temizlyorum cok titizim 😒 doktorum şuanlık bekleyelim doğuma yakın kesin karar veririz ama sezeryan görünüyor dedi , normalde dogumdan önce ameliyat yapıp fıtıgın oldugu yere file yerleştircekti ama cocuk icinde benim icinde riskli oldugu icin bekleyelim dedi, ve ben sezeryandan cidden cok korkuyorum. Gercekten Anlatıldıgı kadar kötü mü bu sezeryan ? 😞