Dilos12_ canım ben 35 den beri bi çok kez yaşadım bu durumu Rahim büyüdüğü için ve bebek artık iyice aşağı indiği içinmiş, kasılmaların olursa takiple düzenli aralıklarla olduğunda mutlaka doktora git, endişe etme ben 1 hafta ağrıdan yürüyemedim bile nst ye gittim bırsey yok 😁