Smyy34 merhaba çatı muayenesi ücretsizdir ayrıca epidural yapılan bir hamile olarak anlatayım epidural sırttan bel tarafından yapılan bi sistem ince bir kablo gibi bişey hatta benim epidural iğnesi yerinden oynadı ikinci kez takmak durumunda kaldılar ve normal doğum yaptım epiduralin amacı açılma olana kadar gelen sancıları hafifletmek ben ara ara hissetim belki bünye meselesi olabilir dozunda yapıyorlar. Sıfır ağrı oldu desem yalan olur ağrıları hissettim baya baya ama ablam doğum yaptı normal epiduralsiz acıya daha dayanıklı zannedersem🤷🏻♀️Bilemiyorum sen yinede doktoruna danış 👍🏻