Bugün baski ve agriyla hastahaneye gittim cati muaynesi oldum 1 cm açılma vardi cok aksi bi doktor vardi bisey sorulmuyordu nst sanci cikmadi ama kasilmalarim cok acaba açılma devam edermi yarin muayneye gitcem ama bi korku sardi beni sezeryan olcam ama hala gün almadım 😔🤦♀️🙏🤲