Kızlar 10 ve 6 yasinda 2 oglum var. Gebzede oturanlar bilur, ilkini merkezde ikincisini yüzyil hastanesinde dogum yaptim. Merkezden asla memnun deilim. Ama yuzyildan cok memnunum. Suanda dogum fiyatlari uçmuş durumda. Buyuk ihtimal fatih devlette yapicam dogumu. Daha once fatihte dogum yapmis arkadaslar varmi. Cok korkuyorum devlet diye.guvensiz geliyor bana. Iyi kotu yasanmisliklari olan varsa dogumla ilgili nolur bilgi verinnn banadaaa🙏🙏🙏🙏😶😭😭