iremsenturk_16 Anneler sizlere birşey soracağım 4 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı keseyi gördük 5mm olarak göründü sizlerde nasıldı merak ediyorum ☺️
saziye51 iremsenturk_16 benim 4 haftalık kem ilk keseyi gördüğüm de 3 mm di şuan 5+4 üm kalp atışını duydun
ozgeacar iremsenturk_16 4 haftalık hamileyken 2 mm ‘di 5 haftalıkken kalp atışını duyduk. Şimdi 2 aylık olduk kontrolumu bekliyorum bakalım haftaya ne diyecek doktor :)
ogrencianne35 saziye51 6+2 di dr gittim ayın 2 sinde tekrar gel dedi kalp atışı için demek ki herkesin farklı oluyor 7+4 te çağırdı yani
Minikkus00 iremsenturk_16 canım merhaba öncelikle hayırlı olsun 🥰🙏 vajinal mi baktı dr keseyi görmek için ? Çünkü bende sat 13 Eylül hamile olduğumu öğrendim dün beta 1530 çıktı karından baktı kese göremedi.
iremsenturk_16 Minikkus00 merhaba canım çok teşekkür ederim seninde hayırlısı olsun🥰 evet keseyi bende de karından bakınca çok net göremedi vajinal baktı belirgin bir şekilde keseyi gördük☺️
Minikkus00 iremsenturk_16 vajinal bakmak bı yerde zararlı diye okudum canım ..bir zararı yok demi bende olmazsa öyle baktirayim ya
iremsenturk_16 Minikkus00 bir zararı yok dedi bana doktorum korkma dedi bana gerçekten de herhangi bir zararını görmedim baktırmasam aklım kalacaktı net birşey görünmediği için en azından içim rahatladı bakılınca sende baktırabilirsin bence
seymaabyk Minikkus00 yok canım zararlı değil. Anneye ve bebeğe hiç bir zararı yok. Çünkü benim de normal ultrason da kese görünmedi alttan muayene de göründü 😊
iremsenturk_16 ozgeacar yaaa Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😌 çok erkenden kalp atışını duymuşsun inşallah bende duyarım 😌