Gulsahmet nefret ettigim hastanelerden birisi 2018 yılında kızıma hamileyim 9 ay boyunca gittim yeşim işleğen diye bir doktor vardı cok met etmişlerdi ozaman ama bok gibi bir doktormuş ne ilgi var ne alaka var odaya girince suratımıza bakmaz pis karı bak sinirlendim başka hastane bul kuzum boşver o hastane kazanmasın sağlıcakla kavuşun 😇