Kızlaar normal doğum çok sağlıklı sezeryan kötü şeklinde değil de sezeryanın eksileri artıları normalin eksileri artıları şeklinde tecrübelerinizi paylaşın ne olur. Mesela sezeryan olup göbeği hiç kalmayanlar var mı ya da normal olup herhangi bir genital açılması kalmayıp tamamen eski haline dönenler doğuma 3 haftam var çok kararsızım hala