karaelmas benim teyzem ileri derece epilepsi hastası. 2 cocuk dogurdu ama hep korkuyordu annelik duygusu işte. Dusuk dozajda haplarına da devam ettirmişti doktor mecbur yoksa hamıleliğide tehlıkeye girecekti. Ama cok zeki 2side sağlıklarıda iyi dipçik gibiler hap kullanıyosan korkma rabbim onun düzenini kuruyor zarar vermiyor çok sukur icin rahat olsun