Kbrnr_gktp1 Arkadaşlar lütfen bilgi verirmisiniz kan uyuşmazlığımız var ve ilk gebelik varmı aranızda kan uyuşmazlığı olan nasıl geçti bu süreç neler oldu?
Mervemine Kbrnr_gktp1 bizimse var canım eşimle ilk bebeğimde iğne vuruldum şimdi tekrar hamileyim 28.haftada vurulacak bide çocuk doğduktan sonra vuruyorlar
aslihancvk Kbrnr_gktp1 bizimde kan uyuşmazlığı var ben 16. Haftada vuruldum iğneyi kanamam olduğu için birde doğumda vurulmam gerekiyormuş
irva Kbrnr_gktp1 28.haftada önlem amaçlı iğne vuruldum ben.Bir de doğumdan sonra bebeğin kanına bakılcak ona göre babanın kanını almışsa bir iğne daha.😊
MrveD Kbrnr_gktp1 bizim var eşimde ama hamilelegim boyunca bir sknti yasamadigin için iğne vurukmadim ancak doğumum var bugün doğumdan sonra benim kanımı almadiysa yapilacak
Kvsr-klm Kbrnr_gktp1 benımdee var 13 haftalıgım doktor kanaman olursa igne olcaksın dedı ama olmadı kanama sımdıye kdar buyuk ıhtımal 28. Haftada vurulcak igne
Annesinin_Busesi Bende de var 0 negatif im eşim pozitif. 20.haftadayım suanda bir kanama yok ama olursa hemen gel dedi doktor iğne için. 28.hafta da vurulacak mıyım bilmiyorum doktora soracağım.