Arkadaşlar bir konuda fikirlere ihtiyacım var 40 yaşıma mayısta girdim ve şuan 4. Çocuğuma 33 +4 süpriz bir şekilde hamileyim 14 yıl aradan sonra ve ben tüplerimi bağlatmak istiyorum ama etrafımdaki insanlar herkes farklı şeyler söylüyor sizin bu konuda fikirleriniz nelerdir