Dileginbalbebegi Merhaba anneler kan değeri düşük olan var mı neler yapıyorsunuz ilaç mı doğal yollarla tedaviyi mi uyguluyorsunuz kan değerlerinizi de yazarsanız çok sevinirim 🌱🤗👍🏼
Mucizeninannesi07 Dileginbalbebegi merhaba ben 7 haftalk hamileym yeni kan testi yaptrdm kanım 9.4 cktı.doktorum gyno ferro verdi günde 2 kez iciyorm 1 sabah 1 aksam birde sabahları aç karnına 1 tatlı kaşığı keci boynuzu özü iciyorum.umarm kanım yükselir.bu arada ben talasemi taşıyıcısıym.
koala06 Dileginbalbebegi Ev yapımı Kara dut pekmezi içiyorum bi kaşığa pekmezi alıp iki üç limon damlası damlatıp içtim yükselmiş kanım normale dönmüş🙏
Dileginbalbebegi Mucizeninannesi07 evet genelde herkese aynı ilacı veriyorlar ama yan etkileri kansızlık etkilerinden daha beter oluyor henüz başındayken sadece doğal yolları deneseniz siz ve bebeğiniz için daha iyi olabilir diye düşünüyorum ben de 39 haftalığım hep 9.2 çıkıyor yani bir düşüş de yok o sebeple almadım ilaç Allah şifa versin hepimize söylediğiniz hastalık nedir acaba ilk defa duyuyorum