Merveli61 Kizlar selam, pendik medipolde dogum yapanlara soruyorum.. sizce sanci icin yurumek amacli vs gecelik almali miyim ? Yoksa hastanenin verdigi ameliyat onlugu her durumda yeterli mi ? Dogumdan sonra gecelik mi giydiniz yoksa pijama mi ?
Ozgnuysal Merveli61 bende medipole gidiyorum esranur hocaya fakat doguma daha var 32 haftadayım.Daha once dogum yapan bir arkadaşım nolur nolmaz gecelik al demişti hastane sonuçta sıcak olabilir vs ama ayaklarını sadece sıcak tut demisti.
Burculicee Merveli61 ben henüz doğurmadım ama normal Doğum yapacaksanız pijama giyebilirsiniz sezeryanda gecelik daha kullanışlı olur diye düşünüyorum tabii tercih sizin
eliferoll Drydrya bende emine hanima gidiyorum yarin benimde randevum var kendisine dogumum 26 ekimde emine hanim suni sanciyla 38+1 de normal.dogum olarak dogumu baslatcak siz kac haftaliksiniz
eliferoll Drydrya doktor ne önerdi peki diyet yada insulin falan mi benimde suyun fazlaydi sekerden suphelenmislerdi ama cikmadi bende bugun bizde pazartesi sabah 6 da yatis planladik hayirlisiyla insallah sizde hic bir problem yasamadan dogum gerceklestirirsiniz emine hanim gercekten cok iyi takip yapan bir doktor
Merveli61 Drydrya iyi yaptin iyi bi doktor ama muayeneler cok kisa suruyor. Benm dogumuma az kaldi die son haftalarda geldim saadet hanima nrmalde bende semra hanima gittim hep