Kbremr ilkine göre daha ağrılı geçiyor ama bünye ile alakalı biraz ağrı eşiğiniz vs. İlk doğumda birşey bilmeden giriyorsunuz 2. De daha fazla korku heyecan oluyor. Benim Ağrılarım 2. De daha fazlaydı ağlattı beni, çok gaz sorunuda yaşadım Ama şöylede birşey var ki 2. De çok çabuk toparlandım ayağa kalktım, hemen sütüm geldi. Şuan 3. Yü bekliyorum🌸