Bu sabah 7de aniden bir sancı kramp girdi karnıma dogum sancısı sandım ama 1 sn bize azalmadı eşim de ameliyatlıydı ambulans cagırdık beni hastaneme getirdi doktorum beni dogumhaneye yatırdı açıklıgım yoktu rahim agzı da kapalıymıs testler nstler vs sonrası böbrek taşı düşürdüğümden süphelendiler ultrasonda taş görülmedi ama sancılarım 14,00e kdr hiç geçmedi öldüm öldüm dirildim özellikle kesmediler tanı koymak için, 14ten sonra yatısım yapıldı ağrı kesicilerle serumlarla sancıma dayanabiliyorum ama 1 sn bile ara vermiyor siddeti azalıyor su an nst takılı 28lerde sancım cıkıyor normal mi bilmiyorum yaşayan oldu mu cok korkuyorum ya geçmezse eşim de ameliyatlı kalamadı yanımda