Birgün yerde bıçakla birsey yapıyordum bir yandan da telefonda konuşuyordum o ara daldım bıçağı dizimin oraya getirdim biraz kesildi 5 cm kadar bir kesik izi var orda nasir gibi oldu . O zaman hamileymişim 1 aylık daha öğrenmemiştim bir kaç gün sonra öğrendim simdi o yara iz kaldı bacağım da acaba bebeğinde de çıkar mı oyle diyorlar hep 🙁