058elf Kızlarr bugün enfeksiyon için doktora gittim ikili tarama yaptır dedi bende istemiyorm dedim o zaman hastaneye de boşa geliyosun dedi başına böyle bi şey gelen var mı ya 🙄
Dolunayyy 058elf ne alaka boşuna gelmek ? Ikili test yaptırmak oneriliyo ama senin kararında olcak bisey ondan hariç bebek iyi mı kalp atisiydi, kan değeriydi , enfeksiyondu biçok kontrol var hastaneye gitmek içinn. Dengesiz konuşmuş bence 😕
BebegimleYeniHayat_34 058elf saçmalamış bence o doktoru bi gözden geçirin siz bana doktorum önermedi bile ben kendim isteyerek yaptırdım bi zorunluluk yok nasıl öyle konuşabiliyor
halitefe 058elf tavrı sert olmuş doktorun yanlış yapmış ama ikili taramayıda gerçekten yaptırmanızı tavsiye ederim
058elf BebegimleYeniHayat_34 benim doktorum değildi memlekete geldim enfeksiyon için gitmek zorunda kaldım bana böyle bi şeyde bulundu
058elf Nuray23 kendi doktorum değildi zaten sadece zorunlu tuttu bende tanı konulsa bi çaresi oluyo mu diye sorduğumda doğumda ona göre hazırlıklı oluyoruz dedi sonuçta ben aldırmak istemiyorm veren Allah doğruluk payı olmayan bi şey içinde kafama başka düşünce sokmak istemedim
halitefe 058elf yanlışlık payı değil zaten risk hesaplar hiç bir zaman şu böyle demez duruma göre yönlendirir sonrasında doktor sizi testlerde yanlışlık payı diye bişey olmaz tabi insanlara o kadar yanlış anlatılıyor ki bilir bilmez kişi tarafından birçok annede sizin gibi kanıyor hemen iyice bir araştırın bu testlerin faydası dışında tek bir zararı bile yok bir ikili test birde detaylı tarama bence ihmal etmeyin
2prensannesl 058elf bende geçen hafta aldım sonucumu orta riskli down senderomlu çıktı hemde anne yaşına bağlı olarak yaşımda 27 daha kafam karmakarışık sabah uyanır uyanmaz gözlerimi açınca sanki doktor karşımda her sabah aynı şeyleri duyuyorum 😭😭
halitefe 058elf doğruluk payı yok mu bunu size kim söyledi yada nerde okudunuz olur mu öyle şey ya Allah aşkına
058elf halitefe iki arkadaşıma da yapmışlar hatta peritanoloji diye bir bölüm sanırım oraya gitmişler orda da yurtdışına test gönderelim istersenz demişler maddiyattan dolayı ikisi de göndermemiş, şu an ikisinin de oğlu 15 aylık maşallah hiçbi sorunları yok bence anne psikolojisi yıpranıyo bu süreçte
halitefe 2prensannesl bu süreci sakince atlatmaya çalışın doktor ne önerdiyse onu yapın bence amniyosentez bile artık pratik hızlı ve güvenilir şekilde yapılıyor ve kesin sonuç alınıyor onu araştırın üzülmeyin ama hiç
halitefe 058elf iyide ya bunlar iyi örnekler burda okumadınız mı risk görülüp amniyosentez yaptıran nifty yaptıran kaç kişinin çocuğuda down sendromlu çıktı yani size ihtimal hesaplar sonrada yüzde yüz sonuç almak için başka test yapar o zaman amniyosentez yaptırın direk her defasında bardağın başka tarafından bakıp bilimsel birşeye yanlış demeniz inanılmaz yanlış asıl bebeğinizi ihmal ediyorsunuz aslında
2prensannesl 058elf inşallah yanılmışlardir doktor bana hiç güven vermedi şuan 3 lu taramanin gününün gelmesini bekliyorum
058elf 2prensannesl Rabbim yardımcınız olaun inşallah sağlıklı hayırlı bir evlat olsun 🤲🏻 tedavisi var mı peki hani yapılıyor ama anne karnında onun tedavisi var mı size ne dediler
2prensannesl 058elf aminnn inş maalesef tadevi felan yok kesinde değil zaten doktor bana dediki risk hiç olmasa bile down senderomlu olmayacağı kesin olarak belli değil var desekde belli değil yok desekde belli değil dedi resmen