saziye51 hayırlı uğurlu olsun arkadaşım :) benimde adetim iki gün gecınce idrar testi yaptım ikinci çizgi silik çıktı , haftasına göre 4 hafta olması lazım fakat adetim 4 gün gectıkten sonra 184 cıktı bhcg değerim , bakalım hayırlısı süreç nasıl olacak