Selinnn123 Haftama girdim salı gün siddetli bel agrimla doktora gittim bana kesenin kenarında kanama olduğunu buda ağrı yapicagini ve düşük olabilicegini söyledi o gece serum taktilar iğne vurdular ve progestan verdiler yarın kendi doktorum kontrol için çağırdı. Vardı böyle benim gibi yaşayan çok korkuyorum 😔
yaseminyasemin Selinnn123 ben geçen sene çok kullandım iğnesi hapı ama düşükle sonuçlandı ama ablam iki aylık bebeği var nerdeyse son ayına kadar kullandı çok şükür oldu bebişi sağlıkla
Ebrumihrimah Selinnn123 bana da ilk gittiğim doktor verdi kanama alanı var kullan diye 2 gün kullandim icim rahat etmedi başka doktora gittim bir sıkıntı yok bunu kullanma dedi bugün kontrolüm vardı çok şükür bir sıkıntı çıkmadı 🤲
Selinnn123 Selinnn123 Ebrumihrimah bana kalp atışı suyu herşeyi normal dedi ama kanama var iki gündür sabah akşam kullanıyorum kanamam hiç olmadı sadece kesenin kenarında var. cok şükür sağlıkla kucağınıza alın inşallah