Asyakuzusu Kızlar bugün kanamam oldu. Acile gittim. Düşük riskin var dediler. İğne vurdular ve ilaç verdiler sabah akşam kullanılacakmış. Ağır iş yok. Hatta hiç iş yok. Var mı benimle aynı durumda olanlar ?
askvehuzurum Asyakuzusu bende vardım şuan 25+0 ız geçti çok şükğr il yaoma demeleirne rağmen yaptım yapmak zorundayfım eşimle tektim çünkü korkma geçer inşallah
Damla123- Asyakuzusu ben vardımm hep yattım heppp kızım şu an 4.5 aylık sabahları kalkıyordum kanama oluyordu korkuyordum ama şimdi Yanımda uyuyor rabbim herkese nasip etsin
a_s_a_f Asyakuzusu bende öyleydim hiç korkma 25 haftadan 33-34’e kadar yatarak geldim şu an 36+3 gelen giden yok 😅 ağır kaldırma çok fazla hareket etme ayaklarının altına yastık al hep uzat otur. Çok sıcak duş alma doktorun söylemiştir zaten ama söylemediyse ilişkiden uzak durun 🌸
Asyakuzusu a_s_a_f Yok söylemedi. Uzun yol yok dedi. Cinsel ilişki yok dedi. Yastık falan hiç söylemedi.
a_s_a_f Asyakuzusu ben hep öyle yaptım ayaklarımı her zaman biraz yüksekte tuttum canım yukarı yerleşsin çok inmesin diye şükür iyiyiz şimdi 36+3 olduk 🙏