Arkadaşlar yedinci ayımızdayız bugun doktorla doğumu konuştuk biraz ben yıllardır normal doğum yaptırıyorum dedi epidural diyor zaten dayanamazsın falan dedi sonrasında kalıcı ağrılardan bahsettik normal doğumda da ağrın kalır sonrasında falan dedi kafam karıştı ya epiduralin aantajları çok ama dezavantajları var mı ki 😔