elifnurr Kızlar bugün bir post açmıştım karnım ağrıyor diye ayıptır söylemesi lavaboya gittim kahverengi bir akıntı var ama affınıza sığınarak yazıyorum onu temizledim yok arkadan var.çok korktum karım ağrım devam ediyor acile gitsem anlaranlarlar mi😕😕
sudamlasi Arkadan mı oldu kanama ben kabızken geliyo küçük Bi çatlak var çok zorlandıgımda kan geliyo o çatlaktan siz bi gidin yine de hastaneye
ElifSolmazYney Canım geçmiş olsun umarım bişey yoktur. Gebeliğin yeniyse yerlesme kanamasıda olabilir. Kahverengi oldugu için önemli bişey yoktur bence cünkü gebelikte kırmızı yada pembe renk risk tasıyor diye biliyorum . Allah yardımcın olsun bizi haberdar et 🙏🏼
ElifSolmazYney elifnurr İyi çok şükür düşük olmasında dikkat et canım kendine bol bol dinlen Rabbim yardımcın olsun 🙏🏼🤗