Merhaba, ben bugün itibari ile 11haftalık hamileyim ama mide bulantım ilk haftalardan çok daha fazla olmaya başladı. Önceden bulantı olurdu ama pek kusmazdım. Şimdi her gün birkaç kere kusuyorum. İlaç da fayda etmiyor.
- Haftaya yaklaşırken azalması gerekmez miydi? Acaba bende ya da bebeğimde bir sorun mu var? Tahlillerimde bilirubin değerim yüksek çıktı