Başlıktan da anlayacağınız gibi kızım ve oğlum içerde daha fazla durmaya dayanamadılar ve dün gece aramıza katıldılar. 27.haftamda rahim ağzı açıklığım olduğu için doktor acilen ciğer geliştiriceler, iğneler vurmuştu ancak bebeklerim ancak 4 hafta kalabildiler içimde… Şimdi ikisi de yoğun bakımdalar. Emme refleksleri gelişmediği ve ciğer gelişmeleri tamamlanmadığı için toparlanana kadar oradalar maalesef😔😔😔 Gıyabında yapılan dua kabul olurmuş. Kızım Zeynep ve oğlum Doruk için dua eder misiniz anneler😔 Yan odalardan bebek sesleri geldikçe içim üzülüyor😔 Herkes bebeklerine kavuşuyor ama benim çocuklarımın ağzında burnunda hortumlar var😔 Yaşamaya çalışıyorlar😔 Dua edin noluur😔