Kelebek1388 Bugün 7+5 im dün kahverengi lekelenmem oldu acile gittim bakmadılar bugün de doktoruma gittim bebek sağlıksız dedi kürtaj dedi ama ben hala inanamıyorum beklemelimiyim sizce 😔 yarın gidecem doktora ama içimde hep ya yanlışsa diyor bişey
Sesu Kelebek1388 Canım Başka bir doktor görün nasılda bukadar hızlı bir karar veriliyor neye dayanarak. Mutlaka başka doktora gidin. Allah’ım korusun sizi.
ebrussvncc Kelebek1388 sakın başka doktora gitmeden kürtaj olmayın… Aynı şeyi bana da 5.haftamda söylediler şu an sekiz haftalık ve bir sorunu yok çok şükür 🤲
Ebrumihrimah Kelebek1388 burda çok okudum bu tarz olayları bikac hafta daha bekle bebek zehirlemiyor bu süreçte her doktor başka söylüyor kimi kısa yolda aldırman lazım sağlıksiz düşer ilerki zamanlar da diyip
Tugceasl Kelebek1388 sakın kimseye aldırış etme bana da böyle söylediler hatta eşin gelsin işlemlere başlayalım falan ben hastanede rezillik çıkardım istemiyorum diye iyi kide istememişim şimdi şükürler olsun rabbime 5 İnci ayımızdayız 🤲🏻 Özel hastaneye gittim baban tekrar betahcg baktılar çok yüksek çıktı kanamam falan yokdu sadece kahverengi kan geldiğini söyledim ben kanama alanına baktı iyileşeceksin dedi
Kelebek1388 Sesu 2 doktora göründüm ikisi de aynı şeyi söyledi geçen haftaki ultrason la bu haftaki aynı bebek gelişmemiş yani kalp atımı da yok 😭😭😭
Kelebek1388 Normalde geçen hafta kalp atımı duymak için gittim Dr çok küçük kalp atımı duyamadım haftaya gel dedi bugünde bu alttan da baktı 😭😭
ebrussvncc Kelebek1388 tam 6+0 da gittim doktora ultrasonla baktı kese var ama bebek sağlıksız beş haftalık kalmış gelişmemiş düşer dedi sonra yarın gel kürtaj yapalım dedi bende inanmadım bir hafta daha bekledim başka doktora gittim çok şükür Rabbime kalp atışlarını da gördüm inşallah sizinde bebeğiniz iyidir bence bir kaç gün daha bekleyin sonra başka bir doktora daha gidin çünkü bazen geç döllenme vs gibi durumlar olabiliyormuş
Kelebek1388 Buyrenk bende 2 doktora gittim kalp atımı yok haftasına göre sağlıksız dediler ama kalbim ikna olmuyor nedense
Kelebek1388 ebrussvncc benimde aynı oldu 6. Haftada brbek çok küçük dedi haftaya belli olur dedi ama bu hafta da kalp atımı yok ve bebek aynı boyutta kalmış
Ebrumihrimah Kelebek1388 içinin sesini dinle derim inşallah rabbim sağlıklı gebeliğe çevirir kalp atışlarını görürsün öldürmeyen allah öldürmez zaten bu dünyada rizki yoksa o senden gider
NurTekmile Kelebek1388 eger öyleyse bencede bekleyin bol dua edin insaAllah Allah umudunuzu bosa cıkarmasın ❤
ebrussvncc Kelebek1388 bol bol dua edin inşallah gelişir ve size tutunur sağlıkla kucağınıza almak nasip olur ve mümkün olduğunca moralinizi yüksek tutmaya çalışın çünkü stres daha çok etkiliyor. Ayaklarınızın altına yastık koyup sırt üstü uzanın bunu da denedim ben
Kelebek1388 Ebrumihrimah ay inşallah yaaa 2.5 sene önce oğlumu kaybettim bu bana umut olmuştu bugün gene üzüldüm
Emoztrk Kelebek1388 bence başka doktorlara da görünüp öyle karar ver canım bazen yanılıyor olabilirler
Kelebek1388 Bugün bir doktora daha gittim doktor pzts kadar bekleyelim dedi pzts de kalp atımı olmazsa kürtaj olacak 😔
Surprisemom Kelebek1388 bana da kesenin şekli uzamış düşer tutunmaz demişlerdi o haftalarda ve kanamamda vardı başka yere de göründüm progestan kullandım şu an 37+3 teyim doğumu bekliyorum umutsuzluğa kapılma yatıp dinlen
Gigy Kelebek1388 2 kaybım var benim de canım ilki benim de öyleydi insan inanamiyor bir doktora daha göründüm,sen de görün içinde kalmasın, inşallah mucize haberler alırsın 🙏