Dr uma geçen hafta gittiğimde unutkanlıpım var dedim. O da bana testler verdi. B12 D vitamini filan bugün yaptırdım ve sonuç d vitaminim 9 çıktı şimdi bana ağızdan damla verdi. Bu eksiklik parmak ağrısı sırt ağrısı filan yaparmış. Demem o ki sizler de baktırmadıysanız baktırın. Belki nedeni o olabilir. Çünkü bebek bizden çektiği için azalıyormuş