İnşallah bir an önce yoluna girer bu rahatsız durum. Aslında kişiden kişiye değişiklik gösteriyor, yediğin gıdaların etkisi. Kimisi muz yer ishal olur, ben kabız oluyorum. Kimisi ishalken leblebi yer düzeleyim diye, ben kabızken yediğimde rahatlıyorum.
Lahana, kuru erik-kayısı, gün kurusu, kabak sebzesi ve tatlı kabak; genelde bağırsakları rahatlatan yiyeceklerdir diye bilirim. Bulantıdan su içemiyorsan o da kabızlığı tetikliyor 🙄