Beta değerim düzensiz artıyor cuma 600 pazartesi 1193 Çarşamba 1888 doktor önce dedi sağlıklı ilerlemiyor kan değerin dış gebelik olabilir dedi 2 gün sonra ultrasonda kese gözüktü bu sefer dedi kese var ama kanların düzenli artmadığı için boş gebelik olabilir bebek oluşsa bile gelişemez kalp atışını duyamayız dedi. 5+3 üm bu arada . Yarın vajınal ultrasonla kesenin gelişimine bakacak dua edin lütfen bana benim durumumda olan herkese . İlk zamanlar kasıklarımda ağrılar batmalar vardı onlar azaldı çok şükür. Bir türlü sevinemedim gebeliğime sürekli içimde sıkıntı