Sermec27 canım Allah sabır versin bebeğimşn cinsiyetini değişmesi için dua et demedim doktor yanılmış olsun diye dua et demek istedim. Cinsiyet değişmez elbette. 3prensesim var gönül iki meyveyi de tatmak istiyor bir tane de oğlum olsun inşallah yoksa cinsiyet ayrımı yaptığım falan yok oğluşum olsaydı da prensesim olsun isterdim insan oğluyuz nihayetinde teşekkürler 😉