Daha önce plesanta da kanama yaşayan ve o kanama alanında Pıhtılaşma olanınız Var mı ? Bazılarınız hatırlar durup dururken plesanta da kanama olmuştu tedavi ile durmuştu bugünde oldu doktora gittik eski kanama yeri sızıntı şeklinde gelebilir dedi ilaçlara 32.haftaya kadar devam dedi ve 3 hafta sonra muayeneye gelmelisin dedi şimdi düşünüyorum da çok ciddi birşey olsa 3 hafta sonraya muayene vermezdi demi ? Az önce tekrar kahverengi leke geldi ben artık bıktım bu durumu yaşayanınız var mı ?