İyi akşamlar hanımlar bugün tam 40 haftalık olduk doktor kontrolüm vardı nst de çok az sancı çıktı ebe çatı muayenesi yaptı parmak ucu kadar açılma var fakat bunu açılmadan kabul etmiyoruz dedi yani 1 cm den daha mı az bi açılma oluyor açılmam yavaş yavaş başlamışmı az da olsa sancı çıkıyor vücudum kendini doğuma hazırlıyor mu bi çok soru kafam da yardımcı olur musunuz? Parmak ucu kadar açılması olup kaç günde doğuran oldu?