eeliif benim.doktorum orda 4 şendir şimdide takipli hastasıydı 90 tl muayenesi ama doğumu bilmiyorum 3 buçuk sanırım sezeryan fiyatı ven sezeryanli olduğum için vw hastane değişti artık görsel olrak çok hoş şu an yenilendi halada yenileeye devam ediyor siz kaç haftaliksiniz benim doktoruma güvenm sonsuz başka doktora asla gitmedim 4 senedir tanıyorum