MiniKaya Kızlar emzirme sütyeni arayan varsa pentide bütün sütyenler 59.90 ben daha önce bir modelini almıştm hamilelik döneminde denemek için memnun kalmıştm bugün iki model daha aldm 😊
mucizemucize17 MiniKaya emzirme sütyeni aldım.ben ama ayrıca emzirme atleti aldım trendyoldan 59 tlye çok güzel geldi malı falan tavsiye ederimmm☺
Rabia95 MiniKaya e-bebekten aldım 17.90’na, 3 sene de pentide çalıştım hiç bi fark göremedim 🤷🏻♀️ Fiyat performans olarak e-bebek çok kullanışlı tavsiye ederim.
asiltosumm35 MiniKaya ebebekten aldim canim ben 28 lira kullanmadim daha tabi ama kumasi falan guzeldi oraya da bakabilirsiniz
MiniKaya mucizemucize17 benim emzirme atletim vardı canm sütyen aldm haystan alıcaktm stokları yenilenmedi bir türlü pentide indirim varken aldm 😊
MiniKaya Rabia95 e bebekten hiç bakmadm canım o düz beyazlar benim hiç hoşuma gitmiyor biraz dantelli falan güzel olsun istedim e bebekte düz beyaz vardır diye hiç bakmadm bakarm ama teşekkür ederim 🌸
Aloneanqel MiniKaya emzirme sütyenine çok gerek var mı ki acaba hayatım ya. Almasak ne olur ben çok kararsızım. Çok pahalılar bende desenli seviyorum 🙁 normal sütyen le emzirilmez mi ki
Aloneanqel Drydrya ya kusıra bakmayın soruyorum ama nasıl rahat mesela 😕 yani diğerlerinden farkı ne çok gerekli mi? Çok gerekliyse bende alayım doğum a zaman varken 1-2 tane
kisiminbahari Kizlar deneyimli olanlara ihtiyacım var benim dogumum martta gözüküyor bende simdiden indirim varken pentiden emzirme sütyeni alayim diyorum kac beden almak lazim 2 -3 beden büyük mu alsak ne yapicagimi bilemedim🙈
ipkklmn MiniKaya e bebekten 28tl gibi fiyata kaplı olarak aldım babymom marka sanırım. Kumaşı rahatlığı süper aylardır kullanıp yıkıyorum Bi bozulma olmadı. Doğumdan sonra da onu kullanıcam.
MiniKaya Merve1192 nazeninhanim Yarim_Kilo_Kiyma https://ty.gl/okuoqxclm ben şöyle modelin linkini atim bakın kızlar ben hem ten rengini hem siyahını aldm 😊
Yarim_Kilo_Kiyma MiniKaya 1-2 gün önce baktım 99 tl idi ve hiç beğenmedim modeli. Gri ren kolan vardı ondan mı aldınız acaba