Sinemcetin20 Rab111 bende kizm doğduğunun ertesi gün isim buldum erkek olsaydı ayaz batu koycaktim ama kizm oldu mihra koydum 13gun once
esloka Dizi ile populer isimleri koymayin yillar sinra com sacma geliyor memati nazar zerda ki benim ki de böyle bir göbek adım var
Rab111 esloka diziyle alakası yok herkes öyle söylüyor ama yorumlarda görmüştüm ismi diziyi bilmezken beğendim öyle
Busramaden Sinemcetin20 bende kızım olsaydı eflin mihra koyucaktım ama oglum olucak bı kac gun oncesıne kadar cesur asaf dıyoduk babası sımdı dorukhan dıyo bakalım
Sinemcetin20 Rab111 evt internette ism bakarken denk geldi anlamina felan baktm herşeyi guzel pozitif tamm bu olcak dedim diyer.kizmada bulaşık yıkarken bulmustum ism evde silan
Rab111 Sinemcetin20 güzelmiş gerçekten kızım olsaydı koyabilirim kız için çok güzel ismler var ama erkek için hep aynı şeyler 😂