Nurhayattt canım zıbınını daha fazla al. Çünkü terleyebiliyor, bazen bezi sızdırıyor, kakası dışına çıkıyor vs. Hastane çıkış seti şeklinde 3-4 tane set - zıbın, şapka, eldiven, patikli alt pijama, uzun kollu üst- alabilirsin. Onlar ↉ ay oluyor o yüzden fazla alma çünkü bebeğin hemen büyüdüğü için küçülüyorlar,fazla giydireniyorsun. Diğer kıyafetlerini 3/6 ay al derim ben. Onlardan da ne kadar istersen artık 5-6 takım civarı yeter de artar bile.