Babyy1S Hulya- ben 1 paket aldım 1 2 gun yogun oluyorms kanama sonra normal adet gibi geliyormus 1 paket yeterli o zman dedim yetmezse tekrar alinir fazla alip kullanmazsam bosuna almis olmim dedim
akcayaanneoluyorum Hulya- Ben şimdilik 2 paket aldım ama kuzenim doğum yaptı 2 ay önce, o kadar rahattı ki neredeyse kanama bitene kadar kullandım dedi 😬 Tecrübe etmeden bilemeyiz tabi😅
Sibel8888 Hulya- 1 paket yetiyor yetmezse gider 2. Yi alırsınız çoğu yerde satılıyor benzerleri de var.
MiniKaya Hulya- ben 1 paket aldm hastanede yeteceğini düşünüyorm yetmezse eczaneden alırım diye düşündüm ek olarak hastane çantama uzun gece pedi koydum kanamam çok olmazsa onu kullanırım diye
MuhAnne Semra93 xl beden nerde buldun canım, ben bulamadım 😬 birde arkadaşlar yandan çıtçıtlıyı önerdi bana hep😬 Kararsız kaldım bende hangisinden alsam diye
paradise1509 Ben 1 paket almiştim geçen doğumumda yarısı kullanıldı, bence 1 paket yeterli, yetmezse her eczanede satılan bir ürün, bazı marketlerde bile var hemen alınabilir)
Heyda Hulya- 1 paket aldım bitmedi bile , ama herkesin kanaması farklı tabi. Ben 10günden sonra pede gecmiştim
MuhAnne Semra93 aşağı eğilmek zor olur dediler bana. Sezaryen için ama bu dediğim o sebeple bilemedim
addie487 Eğer normal doğum dikişiniz olursa mikrop kapmaması için en geç 3-4 saatte bir değiştirmeniz gerekiyor dependi-pedi ben 2 paket 10 lu depend, 4 5 pakette ped bitirmiştim. Depend gerçekten rahat oluyor benim bir hafta boyunca çok kanamam olmuştu