Korkmayın doktor kontrolünde devam edin diş hekimi nasıl bi yol izlerse en iyisi sizin için. Daha yolunuz uzun diş ağrısıyla eziyet olur size. Ben 32. Haftamda ağrımaya başladığı gün apse yapmasın diye hemen gittim doktor gerekeni yaptı rahatladım. Bide kalsiyum tüketimini arttırın ki tekrar dişlerde problem olmasın. Çok geçmiş olsun.